Sådan virker Erhvervsforsyning.dk

Det er nemt og hurtigt at indhente uforpligtende og gratis tilbud på kontorartikler og erhvervsforsyninger til din virksomhed. Se her hvordan.

Forstå vores koncept:

Så nemt er det at få tilbud på erhvervsartikler

Det er nemt og hurtigt at indhente uforpligtende og gratis tilbud på kontorartikler og erhvervsforsyninger til din virksomhed. Se her hvordan.

Beskriv og indsend din opgave

Indsend en beskrivelse af din opgave – har du brug for kontormøbler, større eller mindre kontorartikler, hjælp til indretning mm. Lav en kort beskrivelse af, hvad og hvor meget du har brug for til din virksomhed. Her kan du også vælge, hvilken type opgave/løsning du har behov for. Send meget gerne billeder med, hvis det eksempelvis drejer sig om indretning af lokaler eller lignende. Husk at tilføje dine kontaktoplysninger, så vores serviceafdeling kan komme i kontakt med dig.

Når du har sendt opgaven til os, får du en bekræftelsesmail inden for to minutter. I mailen er der et link til dit eget personlige opgaveoverblik – her kan du logge ind og holde øje med status på din opgave.

Vi behandler din opgave

Vi behandler din opgave hurtigt. Her udvælger vi de tre forhandlere, der passer bedst til din opgave, ud fra geografi, kvalifikationer og hvad de udbyder.

I dit personlige opgaveoverblik modtager du information over de forhandlere, der gerne vil kontakte dig.

Tre forhandlere kontakter dig

Du vil blive kontaktet af tre forhandlere inden for tre arbejdsdage – de kommer hver især med tilbud på din opgave. Det kan være en god idé at aftale et møde, hvor I kan komme tættere på den helt rette løsning.

Vælg en forhandler og få garanti på opgaven

Til sidst kan du vælge en af de tre forhandlere – du takker ja til opgaven inde i dit personlige opgaveoverblik. Du er selvfølgelig også velkommen til at takke nej til alle tre tilbud, hvis ingen af dem kan hjælpe med at løse opgaven.

Takker du ja til en opgave, kan I yderligere aftale, hvordan opgaven løses.

Har du endnu ikke indsendt en opgave?

Har du spørgsmål til processen?

Nej, vi sørger blot for at finde tre forhandlere, som kan løse din opgave, baseret på geografi, kvalifikationer og produkter. Dernæst formidler vi opgaven videre til forhandlerne og fremsender dine kontaktoplysninger, så de kan kontakte dig.

Det koster ikke noget. Det er helt gratis at få de tre tilbud fra Erhvervsforsyning.dk.

Du kan finde tilbud på alt i kontor- og erhvervsartikler, kaffemaskiner til erhverv, indretningsrådgivning og meget mere.

I første omgang får du ikke konkrete tilbud, men vi finder tre forhandlere, som kan tilbyde det, du har brug for. Derpå skal du i dialog med forhandlerne for at få tilbud. Forhandlerne kontakter dig for at få flere oplysninger, så de kan give dig et tilbud. Hvor hurtigt du får tilbud, afhænger af forhandlerne, samt din opgave.

Fordele ved at bruge Erhvervsforsyning.dk

Omkring 80% af alle danske Erhvervsopgaver i løbet af det sidste år er blevet bestilt online

Du sparer tid:

Du slipper for at bruge tid på at finde forhandlerne selv og skaffe de rette tilbud.

Du får overblik:

Vi hjælper dig med at få overblik over nogle af de forhandlere, der tilbyder erhvervsartikler og kontorforsyninger.

Det er gratis at bruge:

Erhvervsforsyning.dk er en helt uforpligtende og gratis service – du bestemmer selv, om du vil benytte dig af de tilbud, du får.

Handler lokalt:

Erhvervsforsyning.dk støtter op omkring lokale forretninger. Derefter får du kun tilbud fra lokale forhandlere.